Grupa Marketingowa już 11 września w Warszawie!

28 sierpnia 2018
posiedzenie zarządu PZFD (36)
11 września w Warszawie odbędzie się szkolenie Grupy Marketingowej.

Tematem szkolenia będzie obsługa klienta w social media.

Rynek mieszkaniowy w Polsce przeżywa dobre czasy. Ale w sieci wiele jest przykładów niereagowania na problemy klientow czy nieprofesjonalnych zachowań. Nawet jeśli teraz nie wpływa to na firmę, sytuacja może się zmienić. Co wtedy?

Prelegentem szkolenia będzie Monika Czaplicka – w branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji. 

Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.