Grupa Marketingowa już 29 stycznia w Warszawie

19 grudnia 2018
posiedzenie zarządu PZFD (55)
29 stycznia 2019 roku zapraszamy na szkolenie Grupy Marketingowej.

Wszyscy w Internecie napotykają na te same problemy. Niska sprzedaż, mała ilość kontaktów z firmą, mało efektywne działania marketingowe, dziury na stronie, z których ludzie uciekają jak woda… Dobre wieści?

Rozwiążemy te wszystkie problemy!

Szczegółowa agenda szkolenia: 
  1. Wprowadzenie do Google Analytics 
  2. Na jakie metryki i raporty zwracać uwagę? 
  3. Jak działa Google Analytics? 
  4. Jak interpretować dane oraz wskaźniki, żeby wyciągać z nich trafne wnioski? 
  5. Ocena efektywności stron docelowych i kampanii reklamowych? 
  6. Jak poprawnie badać źródła ruchu, które sprowadzają ruch na Twoją stronę? 
  7. Analiza ścieżek wielokanałowych i omówienie atrybucji.
  8. Podsumowanie. 

Prelegentem spotkania będzie Maciej Lewiński – konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, School of New Media w Katowicach, Politechnice Białostockiej.

Zapisy: biuro@pzfd.pl