Obsługa klienta w czasie kwarantanny: komunikacja, finalizacja transakcji i zdalne zarządzanie zespołem

1 kwietnia 2020, 13:00–16:00

Tematyka:

Obsługa klienta w czasie kwarantanny – od komunikacji marketingowej, przez finalizację transakcji, po zdalne zarządzania zespołem handlowym. Opis najlepszych praktyk i sprawdzone narzędzia technologiczne krok po kroku.

Agenda webinarium: 

Część I (13:00–14:50):
  • Komunikacja marketingowa w kryzysie (Marian Bruliński).
  • Strona deweloperska (Marcin Krasoń).
  • Finalizacja umowy w czasie kwarantanny (Marcin Krasoń).
  • Zdalna prezentacja inwestycji i mieszkań (Niezrzeszeni eksperci).
  • Obsługa klienta w czasie kryzysu – jak handlowcy mogą pomóc deweloperowi (Niezrzeszony ekspert).
  • Odpowiedzi na pytania słuchaczy.

Część II (14:50–16:00):
  • Wideorozmowy z klientami (Paweł Gniadkowski).
  • Proste narzędzia do zdalnego zarządzania zespołem sprzedażowym (Niezrzeszony ekspert).
  • Podpisywanie umów online (Niezrzeszony ekspert).

Prelegenci webinarium: 

  • Marian Bruliński, Wiceprezes Zarządu w obido.
  • Marcin Krasoń, Head of PR & Communication w obido.
  • Paweł Gniadkowski, CEO, Technology Director w obido.
  • Niezrzeszeni eksperci.

Informujemy, że  zapisy prowadzone są przez formularz kontaktowy dostępny poniżej. W formie automatycznej odpowiedzi mailowej, każda zapisana osoba otrzyma link do webinarium po wypełnieniu formularza.

Formularz zgłoszeniowy dostępny : TUTAJ