Content marketing – jak tworzyć dobre wirusowe treści i wykorzystywać storytelling w sieci

25 czerwca 2019 

Warszawa

Tematyka

Content marketing – jak tworzyć dobre wirusowe treści i wykorzystywać storytelling w sieci. 

W programie

• Jak treści działają na klientów,
• Rola emocji w odbiorze treści,
• Kartografia kulturowa – model badania różnych treści,
• Storytelling,
• Prank marketing,
• Przylepne historie – jak tworzyć dobre historie w internecie,
• Podstawowe zasady tworzenia treści w różnych formatach.

Prelegent szkolenia: 

Piotr Bucki – współtwórca projektu Travel World Passport. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych i Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku PR, Marketing Partnerski i Prowadzenie e-biznesu. Aktor, model, tłumacz, copywriter, niezależny konsultant i doradca.

Zapisy: biuro@pzfd.pl