Jak dzięki Customer Experience spełnić marzenia Klientów o własnym mieszkaniu?

24.08.2021, 11:00-14:00

SZKOLENIE STACJONARNE

WARSZAWA

Agenda:

1. Wprowadzenie do Customer Experience (CX)
  • Czym jest Customer Experience i Customer Experience Management – definicja, zakres, elementy
  • Dlaczego Customer Experience jest ważne, na co ma wpływ, co buduje, a co rujnuje, gdy jest negatywne
  • Piramida wartości Customer Experience – co doceniają klienci? Na czym warto się skupić?
  • Przykłady działań Customer Experience – dobrych i złych praktyk 

2. Zarządzanie doświadczeniami i jakością obsługi klient w firmy deweloperskiej  
  • Cykl zarządzania CX i jakością obsługi klientów
  • Kluczowe warunki sukcesu zarządzania doświadczeniami
  • Klient w w firmie deweloperskiej
  • Rola empatii i emocji w codziennej obsłudze klienta
  • Modele, przykłady 

3. Mapa podróży klienta firmy deweloperskiej 
  • Omówienie narzędzia Mapa podróży klienta, możliwości jej wykorzystania w organizacji, w tym przy optymalizacji procesów i komunikacji z klientami.
  • Elementy podróży ważne dla klienta z punktu widzenia jego doświadczeń: Punkty styku, Momenty Prawdy i Punkty bólu definicje i sposoby diagnozowania.
  • Przykłady 

4. Zarządzanie doświadczeniami i jakością obsługi klientów firmy deweloperskiej  
  • Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa (w procesie zmian lokatorskich, rozliczeń, odbioru, usuwania usterek odbiorowych i w ramach rękojmi – kluczowe aspekty, punkty bólu klientów, dobre praktyki 

5. Dobre praktyki z zakresu customer experience w firmie deweloperskiej –  Sylwia Helicka z Bouygues Immobilier 

Prelegentka:

Joanna Hirsz – Doradca biznesowy w zakresie zarządzania, marketingu i Customer Experience Management. Prawnik. Certyfikowany Marketer (CIM). Dyrektor Generalna GoodCustomerExperience.pl. Konsultant CEM. Członek Customer Experience Professionals Association. Odpowiedzialna za wiele strategicznych projekt w związanych z optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również za profilowanie kierunku rozwoju oferty, w tym rozwoju serwisów internetowych. 

Rejestracja: biuro@pzfd.pl

Zarejestruj się samodzielnie w Strefie PZFD!

  1. Załóż konto (niezależnie od tego, czy masz konto w starej strefie)
  2. Wybierz interesujące Cię wydarzenie
  3. Zarejestruj się
  4. Potwierdź rejestrację