Marketing cyfrowy w dobie pandemii. Nowe kanały komunikacji.

29.09.2020, godz. 11:00-12:30

Tematyka:

Marketing cyfrowy w dobie pandemii. Nowe kanały komunikacji.

Agenda:

Wstęp
  • Jak pandemia zmieniła marketing cyfrowy w Polsce i na świecie? 
  • Jak poszczególne grupy konsumują media cyfrowe? 

Część praktyczna: 
Wybrane niestandardowe narzędzia komunikacji cyfrowej 
1. Content marketing – wszystko co tworzą marki w digitalu jest contentem – pytanie czy liczy się ilość czy jakość?
  • Klasyczny podział mediów na „owned”  „paid” i „earned” 
  • Jakie platformy z kategorii „owned” tworzyć (www, IG, FB, YT, LI) 
  • Jak dobrać „paid” 
  • Dlaczego tak ważny jest „earned” 
  • Case studies 

2. Influencerzy – czy faktycznie mają wpływ na swoich fanów? 
  • Podział influencerów 
  • Kategorie influencerów 
  • Top 20 influ (z kategorii MEGA i VIP) w Polsce 
  • Jak korzystać z influencerów 
  • Jak przy ich pomocy tworzyć własny content 
  • Case studies 

3. TikTok i Reels – szansa czy chwilowa moda? 
  • TikTok 
  • Demografia i wyniki badań 
  • Użytkownicy 
  • Przykładowe case studies 
  • Reels  

Prelegent:

Marek Myślicki – Strategic Partnerships Director w agencji GetHero odpowiada za szerzenie wiedzy na temat marketingu cyfrowego oraz content i influencer marketingu wśród jej Klientów oraz Partnerów. Odpowiada również za współpracę z platformami social media takimi jak Youtube czy TikTok. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął w stacji MTV należącej do Viacom International Media Networks, następnie pracując w Discovery Media International, a ostatnie kilka lat nadzorując dział Branded Content w ABSTRA. Kierowane przez niego projekty digitalowe wielokrotnie otrzymywały nagrody, w tym InnovationAD, MIXX Awards (m.in. Best in show 2019) czy Złoty Spinacz. 

Rejestracja: biuro@pzfd.pl