Szkolenie z Google Analytics

29 stycznia 2019 

Warszawa

Tematyka

  • Wprowadzenie do Google Analytics
  • Na jakie metryki i raporty zwracać uwagę? 
  • Jak działa Google Analytics? 
  • Jak interpretować dane oraz wskaźniki, żeby wyciągać z nich trafne wnioski? 
  • Ocena efektywności stron docelowych i kampanii reklamowych? 
  • Jak poprawnie badać źródła ruchu, które sprowadzają ruch na Twoją stronę? 
  • Analiza ścieżek wielokanałowych i omówienie atrybucji.
  • Podsumowanie. 

Prelegent szkolenia: 

Maciej Lewiński – konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, School of New Media w Katowicach, Politechnice Białostockiej.

Zapisy: biuro@pzfd.pl