Optymalizacja kluczowych procesów na styku sprzedaży oraz marketingu

9 października 2019 

Kraków

Ze względu na duże zainteresowanie szkoleniem Grupy Marketingowej z 22 lipca 2019 roku w Gdańsku zdecydowaliśmy powtórzyć temat w Krakowie.

Tematyka

Optymalizacja kluczowych procesów na styku sprzedaży i marketingu – co i jak mierzyć, aby mieć pewność że nie wylewamy dziecka z kąpielą. 

Prelegenci szkolenia: 

– Artur Kosiek, Ekspert w dziedzinie organizacji i zarządzania procesami sprzedaży, z 25-letnim doświadczeniem w firmach z branży IT: “Jak nie wyważać otwartych drzwi, czyli jak metodologie stosowane w dużych korporacjach mogą pomóc poukładać biznes deweloperski nawet przy niewielkiej skali.”

– Marian Bruliński, Wiceprezes Zarządu w obido: “Efektywne, a nie efektowne. Nowoczesne narzędzia marketingowe, a codzienna praktyka w biurze sprzedaży – case study.”

– Paweł Gniadkowski, CEO, Technology Director w obido: “Jak konstruować komunikaty żeby dotrzeć do właściwych klientów? – wnioski z analiz kampanii marketingowych 350 inwestycji deweloperskich.”

Informujemy, że spotkanie jest bezpłatne dla wszystkich firm zrzeszonych w Polskim Związku Firm Deweloperskich.

Zapisy: biuro@pzfd.pl