Google Analytics dla Deweloperów

31 stycznia 2020

Warszawa

Tematyka

Google Analytics dla Deweloperów.

Agenda szkolenia: 

  • Wprowadzenie do Google Analytics.
  • Na jakie metryki i raporty zwracać uwagę? 
  • Jak działa Google Analytics? 
  • Jak interpretować dane oraz wskaźniki, żeby wyciągać z nich trafne wnioski? 
  • Ocena efektywności stron docelowych i kampanii reklamowych? 
  • Jak poprawnie badać źródła ruchu, które sprowadzają ruch na Twoją stronę? 
  • Analiza ścieżek wielokanałowych i omówienie atrybucji.
  • Podsumowanie. 
  • Sesja Q&A .

Prelegent szkolenia: 

Maciej Lewiński – mówią o nim Adam Małysz polskiego marketingu, bo osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Przy użyciu Google Analytics i Google AdWords optymalizuje strony www i kampanie marketingowe takich marek jak Starbucks, Empik, Allegro czy mBank. Według mamy pierwsze wypowiedziane przez niego słowo brzmiało: „konwersja”, a już w przedszkolu liczył współczynnik odrzuceń przy użyciu makaronu w cyferki. Potem było tylko lepiej: ma ponad 10 lat doświadczenia w analizie danych i profesjonalnych wdrożeniach Google Analytics, a od 7 lat na polskich i amerykańskich scenach konferencyjnych uczy w jaki sposób efektywnie analizować dane po to, by zwiększyć sprzedaż i poprawić rentowność swojego biznesu. Ponieważ jest z Poznania, to zrobi wszystko, byś nie przepalił swojego budżetu reklamowego, bo nic nie smuci go bardziej niż marnowanie pieniędzy. Nie musicie wierzyć jego mamie na słowo, gdy mówi, że jest największym ekspertem od Google Analytics w Polsce – zaświadcza o tym sam Google, który ocertyfikował go od stóp do głów.

Szkolenie ma charakter praktyczny, dlatego zachęcamy wszystkich uczestników do zabrania swoich komputerów z dostępem do Google Analytics.

Zapisy: biuro@pzfd.pl