Marketing w czasach koronawirusa

24 kwietnia 2020, 11:00–12:30

Tematyka:

Marketing w czasach koronawirusa.

Opis webinarium:

Koronawirus pojawił się niespodziewanie i już zaczął zbierać swoje żniwo w świecie biznesu. Po chwilowym szoku trzeba się jednak otrząsnąć i zakasać rękawy do pracy. Audyt i optymalizacja strony www, wzmocnienie działań contentowych oraz przeniesienie części działań do świata online to tylko kilka z aktywności, które należy podjąć w tym trudnym czasie. Na co jeszcze warto postawić, a jakich działań unikać? Tego dowiecie się z najbliższego webinaru!

Prelegentka webinarium: 

Dagmara Pakulska – marketer, szkoleniowiec, wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Opiekowała się zarówno markami lokalnymi, jak i ogólnopolskimi. Przeszkoliła zespoły takich firm, jak: TVN, Jeronimo Martins Polska, Idea Hub czy BIK. Wykładała m.in. na: AGH, WSE, WSiZ oraz UMK. Od 2017 roku prowadzi Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się newsami ze świata marketingu i mediów społecznościowych.

Informujemy, że webinarium przeznaczone jest wyłącznie dla Członków PZFD. Obowiązuje limit 90 wolnych miejsc.

Zapisy: biuro@pzfd.pl