“Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje.” A jednak! Trudni klienci istnieją.

13.01.2021, 11:00-13:00

SZKOLENIE ONLINE

Temat:

“Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje.” A jednak! Trudni klienci istnieją.

Agenda:

  • Jak radzić sobie gdy relacja z klientem jest trudna – co powiedzieć i co zrobić?
  • Jak radzić sobie z emocjami klienta?
  • Jak radzić sobie z własnymi emocjami?
  • Które z metod FBI mogą przydać Ci się w trudnych rozmowach?
  • W jaki sposób zapobiegać narastaniu trudności w rozmowie?
  • Jak zakończyć rozmowę, która trwa już zbyt długo?
  • Jak zadbać o siebie, by nie odreagowywać trudności dnia na tych, na których zależy Ci najbardziej?

Prelegentka:

Agnieszka Maziarz-Lipka – współwłaścicielka w firmie OPTA Dobry Trener. Tworzy własne programy szkoleniowe i doradcze, dopasowując je do potrzeb klienta. Psycholog, z zamiłowania – psycholog pozytywny. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Coach, wspierający rozwój osobisty i biznesowy.

Rejestracja: biuro@pzfd.pl