Zrozumieć proces decyzyjny klienta – wnioski z analiz kampanii marketingowych 350 inwestycji deweloperskich

25 kwietnia 2019 

Warszawa

Tematyka

Zrozumieć proces decyzyjny klienta – wnioski z analiz kampanii marketingowych 350 inwestycji deweloperskich. 

Prelegenci szkolenia: 

Katarzyna Kuniewicz, Senior Director, Head of Residential Research w JLL
„Dane które zmieniają zasady gry”,
Marcin Krasoń, Head of PR & Communication w obido
„Coś w tym jest, czyli jak kreować wizerunek inwestycji”,
Marian Bruliński, Wiceprezes Zarządu w obido
„Gdzie jest słonko, kiedy śpi? Kręta ścieżka procesu decyzyjnego”,
Paweł Gniadkowski, CEO, Technology Director w obido
„Poezja kampanii, czyli jak wyciągać wnioski z liczb”,
Michał Swat, Dyrektor sprzedaży w obido
„Marketing na styku ze sprzedażą – ostateczne rozstrzygnięcie kto ma rację”

Partnerem merytorycznym szkolenia jest firma obido.

Szkolenie bezpłatne tylko dla Członków PZFD.

Zapisy: biuro@pzfd.pl